willemijnsteggerda-apdk.reismee.nl

Voorbereidingen

Hallo allemaal,

Het is al bijna zover! Nog twee weken en dan zit ik in Kenia. Op maandag 3 juli vlieg ik om 12:50 vanaf Amsterdam naar Nairobi. Hier heb ik een overstap van twee uur en daarna vlieg ik door van Nairobi naar Mombassa.

Ik heb er erg veel zin in. De afgelopen paar weken ben ik al druk bezig geweest met voorbereidingen en sponsorwerving. Ik heb inmiddels al aardig wat donaties ontvangen. Ik heb inmiddels genoeg geld verzameld om een dagje naar het strand te organiseren voor de kinderen, dit was mijn oorspronkelijke doel. Maar dankzij jullie donaties heb ik zelfs nog genoeg geld over om artikelen en materialen mee te nemen en daar te kopen. Zonder hulp van vrienden en familie was dit nooit gelukt. Daarnaast wil ik Afas, het Wim Wahle Jeugdfonds en de Kiwanis Club Leusden bedanken voor de donaties! Ook wil ik eci, royal talents en printkado bedanken voor de materielen zorg. Ik ben blij met de mooie flyers, met dank aan Inge Buis van No Panic voor de opmaak en Torendruk voor het uitrpinten.

Tot slot wil ik de eerstejaars leerlingen van het Vathorst College bedanken. Ieder jaar organiseren de eerstejaars van het Vathorst College een goede doelen beurs. De school veranderde in een markt van standjes waar de leerlingen op creatieve wijze geld in konden zamelen voor een goed doel. Dit jaar (15 juni) konden de leerlingen onderandere kiezen uit mijn project. Er zijn een aantal groepjes die geld op hebben gehaald voor APDK. Ze hebben het super goed gedaan en ik ben ze erg dankbaar voor hun hulp! (Foto's van de beurs)

Naast het regelen van sponsoren komt er nog een stuk meer bij kijken. Ik heb best veel moeten regelen. Zo moest ik een visum, VOG en een argentuurovereenkomst aanvragen. Ook moest ik vaccinaties krijgen, een training volgen bij stichting Muses en natuurlijk mijn tickets boeken. Inmiddels heb ik dit allemaal al afgerond en ben ik eindelijk klaar om te gaan.

Er komt ook een ander Nederlands meisje, Lieke, gedurende de tijd dat ik bij APDK ben. Ik vind het erg gezellig dat zij er ook is, nu kunnen we samen een aantal activiteiten ondernemen in de weekenden. Zo hebben we een weekend safari geboekt in het Tsavo East National park en gaan we een weekendje naar Blessed Camp, vanaf heir maken we een dagtrip naar Wasini Island.

Ik kan niet wachten en heb er heel veel zin in! Ik ben van plan om af en toe wat foto's en verhalen plaatsen zodat jullie mijn reis een kunnen blijven volgen.

Liefs, Willemijn




Reacties

Reacties

Kees

Morgen is het zover! Heel veel succes en mooie ervaringen toegewenst, lieve Willemijn!!!




{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!